Turbo polnilniki za
bencinska vozila

Koncept turbopolnjenja je v osnovi enak za bencinske in dizelske motorje. Vendar pa obstajajo nekatere razlike zaradi različnih procesov zgorevanja goriv.

V bencinski motor je razmerje zraka do goriva, ki je potrebno za vžig, zelo občutljivo in ga je treba natančno nadzorovati. Pri dizelskem motorju je razmerje med zrakom in gorivom vedno “pusto” zaradi presežka zraka. Temperature izpušnih plinov so zato na splošno višje od bencinskega motorja kot iz dizelskega motorja (~950-1050C°).
Tako turbopolnilnik za bencinski motor zahteva napredne materiale, da prenese visoke toplotne obremenitvene pogoje. Za te turbopolnilnike se pogosto uporabljajo posebne zlitine, vključno z
dragimi materiali, kot je niklj.

Turbo polnilniki za
dizelska vozila

V začetku so se turbopolnilniki uporabljali predvsem za dizelska PKW vozila, dan danes pa so skoraj vsa dizelska vozila v Evropi gnana s pomočjo turbopolnilnika.

V dizelski motor; medtem ko se bat med kompresijo približuje TDC V dizelski motor; medtem ko se bat med kompresijo približuje TDC (top dead center), se gorivo vbrizga in se zgorevanje zgodi spontano
zaradi visokega tlaka in visoke temperature v zgorevanje komori. Pri dizelskih aplikacijah mora biti razmerje kompresije motorja visoko, da se sproži zgorevanje.

Turbo polnilniki za
dizelska vozila

V začetku so se turbopolnilniki uporabljali predvsem za dizelska PKW vozila, dan danes pa so skoraj vsa dizelska vozila v Evropi gnana s pomočjo turbopolnilnika.

V dizelski motor; medtem ko se bat med kompresijo približuje TDC V dizelski motor; medtem ko se bat med kompresijo približuje TDC (top dead center), se gorivo vbrizga in se zgorevanje zgodi spontano
zaradi visokega tlaka in visoke temperature v zgorevanje komori. Pri dizelskih aplikacijah mora biti razmerje kompresije motorja visoko, da se sproži zgorevanje.

Kako deluje Mitsubishi turbo polnilnik

O Mitsubishi turbo polnilnikih

Galerija

mitsubishi